playa colorada - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Samantha vermeij - WaarBenJij.nu playa colorada - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Samantha vermeij - WaarBenJij.nu

playa colorada

Blijf op de hoogte en volg Samantha

30 December 2013 | Nederland, Amersfoort

zooooo na 2 dagen reizen ben ik er hoor, eerst colombia en nu venezuela.
het is zooo mooi hier. heb totaal geen bereik op mijn telefoon dus moet het met af en toe een berichtje doen op internet. wat er ook bijna niet is.maaaar het land is zoooo moooi. en de sfeer! wow echt top. over salsa muziek en mooie stranden. het leven is lekker basic. kom helemaal tot rust hahah, straks oud en nieuw vieren in playa colorada en daarna duiken hier, ook ga ik wrakduiken en nachtduiken, schijnt zooo mooi te zijn nu al zin in, en daarna weer verder! nu ga ik nog ff trondkijken in de stad en chillen op het strand jullie horen van me!!!!!!!!!

• 30 December 2013 - 17:07

Tonny Elshoff-Vermeij:

Hallo Sammy, ik vind het leuk om je verslag te lezen. Ik ben een nicht van je vader. Misschien weet je dat wel. Fijne reistijd en natuurlijk, een mooi feest met de jaarwisseling. Ik volg je. Groeten uit Heerhugowaard, Holland. :-)

• 30 December 2013 - 17:21

Veerle:

Hey Sam! Fijn dat je goed bent aangekomen :). Lekker genieten zo te horen :D!

• 30 December 2013 - 19:04

Paul:

goed om te horen dat alles goed is verlopen, we houden van je en vermaak je daar
    paps en mams

• 30 December 2013 - 19:06

Leonie:

Hoi meissie,
    Wat leuk om te lezen. Klinkt echt super!
    Lkkr genieten daar :D en ons dan straks al je verhalen vertellen ;)
    Alvast een super oud en nieuw toegewenst en een heerlijke start van het nieuwe jaar op je tropische bestemming!
    Groetjes Leni

• 30 December 2013 - 19:24

Annelinde:

Wooehooeee! Wat heeerlijk!!! Heel veel uitroeptekens terug!!!!!!! ;-) enjoy love, kus uit Utrecht

• 31 December 2013 - 12:12

Ricos:

Super Sam! Lekker genieten daaro
    Jij en duiken wie had dat verwacht.. :p
    x

• 01 Januari 2014 - 09:11

Paps En Mams:

Samantha, Voor het nieuwe jaar veel geluk en veel mooie momenten
    warme liefde, bruisende energie en veel tijd
    om te lachen en te dromen
    om te genieten en van elkaar te houden