playa colorada , porto la cruz - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Samantha vermeij - WaarBenJij.nu playa colorada , porto la cruz - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Samantha vermeij - WaarBenJij.nu

playa colorada , porto la cruz

Blijf op de hoogte en volg Samantha

08 Januari 2014 | Nederland, Amersfoort

hoiiii allemaal!!!!!!!echt genieten hier. nu al me 10 e duik gemaakt, morgen de 30 meter en wrak duiken echt veel zin in, het basic leventje bevalt goed, al zou na een paar maanden zometeen een warme douche wel wellkom zijn haha. ohhh en ik heb me padi, ben geslaagd voor mijn examen!!!!nu officeel een duiker. verder druk druk elke dag op zee, en tussen de duiken doorzie ik veel mooie eilanden. echte bounty feeling. mooie vissen en koraal en leuke mensen ontmoet! salsa gedanst , de mensen kunnen zo goed dansen hier. wow. en verder hebben we gister afscheid genomen van 2 mannen uit qatar. die hebben een hele maaltijd bereid zoals in hun hometown en arabishe muziek en roken uit een waterpijp. was super leuk. hier op zee wilde dolfijnen gezien!!!!super gaaf. ze zwemmen gewoon langs de boot enzo.overal gezellige muziek. mooie natuur! maar ook veel armoede overal. het is heel divers. na het weekend gaan we met 20 man met kajaks naar bounty stranden toe. voor 4 dagen, erg veel zin in. en dan lekker in een hangmat in de open air. is super hier en jullie horen van me!!!!

• 08 Januari 2014 - 21:05

Leonie Koren:

Hey meissie het klinkt echt super goed!
    Zorg dat je alles doet wat je wil doen zodat je zonder spijt thuis komt!
    Geniet van het leven daar ;)
    Heel veel plezier nog!

• 08 Januari 2014 - 21:12

Jolande:

Wat leuk Sam!! Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt, klinkt echt geweldig :) Blijf genieten!

• 09 Januari 2014 - 06:30

Ricos:

Sammy,
    ben heel blij om te horen dat het zo goed gaat en dat je het naar je zin hebt!
    ik ben benieuwd naar de foto's!

x

• 09 Januari 2014 - 21:18

Mariëlle:

Fijn om te horen dat je geniet daar! Het klinkt super. Gefeliciteerd met je padi! Veel plezier op de bounty eilanden! Xx

• 10 Januari 2014 - 08:29

Manon - Activity International:

Hoi Samantha!! Wauw, klinkt goed allemaal zeg!! Gefeliciteerd met je Padi, hoe cool!!
    Geniet er nog lekker van, heel veel plezier! Groetjes van Manon - Activity International

• 10 Januari 2014 - 12:28

Gerry :

Hoi Samantha,
    Geniet van je mooie vakantie. Haal eruit wat je eruit kunt halen.Zo'n bijzondere trip doe je niet elke dag.Heel veel plezier . Ton en Gerry (vrienden v Yvon en Paul)

• 11 Januari 2014 - 17:43

Roy:

Hallo Zusje,

Goed om te lezen dat je aan het genieten bent.
    Ik mis je wel al een beetje hoor....
    Veel plezier nog verder en hopen dat de rest van de tijd ook zo top is voor je.

Kus en knuffel van je grote broer!!

• 20 Januari 2014 - 13:25

Nicole, Loes, Liesbeth:

Hey Samantha,

Gefeliciteerd met je verjaardag!
    We drinken een lekker verjaardags drankje op jouw gezondheid en geluk.
    Geniet van alle mooie dingen.