holaaaa - Reisverslag uit Zuid-Tarawa, Kiribati van Samantha vermeij - WaarBenJij.nu holaaaa - Reisverslag uit Zuid-Tarawa, Kiribati van Samantha vermeij - WaarBenJij.nu

holaaaa

Blijf op de hoogte en volg Samantha

07 Februari 2014 | Kiribati, Zuid-Tarawa

holaaaa, daar ben ik weer!!!na het reizen met de kajak eerst een goed feestje gehad. uiteraard weer veel salsa dansen en en merenque. daarna naar caripe gereisd. daar is het een ander klimaat en stuk kouder, weer ff wennen. ik koos voor slapen in een hangmat, waar ik aardig aan gewend ben en echt heerlijk vind.in de buitenlucht elke nacht kijkend naar de sterren en dan in slaap vallen, wel met een muts en handschoenen aan maar dat hoort erbij haha. in caripe leven ze oa van de koffie plantages en maken ze veel cacao. heel leuk om t hele proces mee temaken en te zien. en mee te kijken met de locals. en 1 ding is zeker, de koffie is zo puur , echt genieten. ik kon het zelfs zwart drinken. overal kun je daar ook fruit uit de bomen halen. ja goed leventje hier. we zijn ook naar een karaoke bar gegaan en voor t eerst in een restaurant geweest. jaaaa geweldig. je hebt hier verder niet echt restaurants en dingen omdat er verder weinig toeristen komen en mensen hebben geen geld. ookhebben we hikes gemaakt, zware door de bergen.zoooo mooi, vooral het uitzicht!!uiteindelijk bij een water val van 100 meter uitgekomen, dan weet je waar je het voor doet. ook ben ik wezen abseilen van een waterval van 40 of 50 meter. dat was echt super om te doen. ook nog een dagje op stap geweest met locals en die pakken een houten tak ergens, gaan t water in vangen vis. bakken t ter plekke en lekker eten, t was heerlijk. ook nog met de boot de zee opgeweest met een wakeboard en kneeboard. morgen ga ik verder reizen naar brazilie , maar eersde bekende roraima beklimmen. dat gaat zeker pittig worden maar ik heb er zin in. de grootste berg in zijn soort van de wereld. en ben benieuwd hoe t is. vanuit daar colombia en brazilie. nu de laatste dingen aan t kopen voor vertrek backpack en tent mee en dan klaar om te gaan! ojaa en vanavond nog naar een optreden, lokaal bandje komt , nog wat cuba libre s . ik spreek jullie weer als ik in brazilie ben!!!!!!ciaoooo. ojaaa buiten alles om nog spaanse lessen, kan al wat mensen verstaan en kleine dingen vragen dus op de goede weg. leuk om te leren!!!!!

• 07 Februari 2014 - 21:24

Lonneke:

Hola chica!
    Como tu escribe yo pienso tienes un experiencia muy hermosa con mucho naturaleza, actividades y gente muy agradable. Espero el fin del viaje va como el primera parte o mejor!
    Beso Lonneke

• 07 Februari 2014 - 22:43

Annelinde :

Jeetje Sam! En jij vroeg je af of je t wel al die tijd vol zou houden! We mogen blij zijn als je nog terug komt ;-) klinkt echt helemaal top!! Vreselijk jaloers hier! Enjoy love! Dikke kus!!! Xx

• 11 Februari 2014 - 10:25

Ricos: